Velserspoortunnel

Projectbeschrijving

Strakke planning, hoge tijdsdruk en een zeer hoog kwaliteitsniveau waren de belangrijkste punten van dit project. Doordat alle werkzaamheden achter elkaar gepland waren en er dus geen ruimte voor uitloop was, werd dit project aan VTG gegund.

VTG heeft in recordtijd kilometers voegen brandwerend afgedicht. De voegen zijn afgedicht met een vermiculite mortel. De mortel is aangebracht door middel van de natte spuitmethode. Spuiten levert een groot voordeel op doordat het product zeer gelijkmatig wordt aangebracht en de vullingsgraad van de voegen optimaal is. De vele externe kwaliteitcontroles hebben dit dan ook bevestigd. Onze opdrachtgever is uitermate content met het werk dat door ons is uitgevoerd.



Ga terug naar het overzicht »

  • ATM
  • Aluchemie
  • BAM
  • BP
  • Ballast-Nedam
  • Cerexagri
  • Chemtura
  • Coentunnel
  • Crown_van_Gelder
  • Deys
  • Heijmans
  • Holcim
  • Koole
  • Magneco-Metrel
  • Marvo
  • Ovenbouw-Holland
  • Pirson
  • Rijkswaterstaat
  • Saturn
  • Strukton
  • TEAM-Terminal
  • Tata
  • Trimet
  • Universiteit-Utrecht
  • VolkerWessels
  • alliedmineral
  • calderys
  • duravermeer
  • exxonmobil
  • jpvaneesteren
  • linde
  • logo-vlasman
  • nuon
  • reppel
  • ATM
  • Aluchemie
  • BAM
  • BP
  • Ballast-Nedam
  • Cerexagri
  • Chemtura
  • Coentunnel
  • Crown_van_Gelder
  • Deys
  • Heijmans
  • Holcim
  • Koole
  • Magneco-Metrel
  • Marvo
  • Ovenbouw-Holland
  • Pirson
  • Rijkswaterstaat
  • Saturn
  • Strukton
  • TEAM-Terminal
  • Tata
  • Trimet
  • Universiteit-Utrecht
  • VolkerWessels
  • alliedmineral
  • calderys
  • duravermeer
  • exxonmobil
  • jpvaneesteren
  • linde
  • logo-vlasman
  • nuon
  • reppel